İlginizi Çekebilir
VALİ`DEN OTOPARK`A ÇÖZÜM
Kent Meydanının yeri geçici olarak otopark olarak kullanılacak
Yerine kent meydanı yapılması planlanan eski Merkez Komutanlığı’nın yeri Ağrı Valisi Dr. Mehmet Tekinarslan’ın talimatı geçici süreyle otopark olarak kullanılacak.
Yıkımdan kalan molozların temizlendiği alan, araçların park edebileceği hale getiriliyor.
Kış mevsiminin gelmesiyle yoğunlaşacak trafik oluşturulacak otopark alanı ile rahat bir nefes alacak. Şehir merkezinde bulunan otopark alanı yaklaşık 2 bin araca ev sahipliği yapacak.
Daha önce orduevinin bulunduğu alan Ağrı Valiliği, Ağrı Belediyesi, Tugay Komutanlığı ve Milletvekillerinin girişimiyle kent meydanı yapılması için çalışma başlatılmıştı.
Anahtar Kelimeler:
VALİ?DEN OTOPARK?A ÇÖZÜM
-
BIST 100
17799,93%-0,47
-
DOLAR
46,62% 0,12
-
EURO
53,29% 0,44
-
GRAM ALTIN
6105,35% 1,28
-
Ç. ALTIN
9820,88% 1,70
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




