Vali Önder Bozkurt, Emniyet Müdürlüğü Yeni Hizmet Binasını İnceledi

Mehmet Cemil Baydar

Güncel 2.05.2026 22:11:00 0
Vali Önder Bozkurt, Emniyet Müdürlüğü Yeni Hizmet Binasını İnceledi

Ağrı Valisi Önder Bozkurt, İl Emniyet Müdürlüğü’nün yapımı devam eden yeni hizmet binasında incelemelerde bulundu. Ziyaret kapsamında yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alan Vali Bozkurt, inşaat sürecinin mevcut durumu, fiziki gerçekleşme oranı ve planlanan takvime ilişkin değerlendirmeler yaptı.

İncelemeler sırasında konuşan Vali Bozkurt, yeni hizmet binasının Eylül ayı içerisinde tamamlanarak en kısa sürede hizmete alınmasının önemine dikkat çekti. Kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulmasına katkı sağlayacak projenin hızlandırılması gerektiğini vurgulayan Bozkurt, çalışmaların yakından ve titizlikle takip edileceğini belirtti.

Yetkililer ise projenin planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini ifade ederek, binanın tamamlanmasıyla birlikte emniyet hizmetlerinin daha modern ve donanımlı bir ortamda sunulacağını kaydetti.

  • BIST 100

    18173,39%-0,96
  • DOLAR

    46,48% 0,04
  • EURO

    52,83% -0,12
  • GRAM ALTIN

    6075,56% -1,08
  • Ç. ALTIN

    9982,22% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33