İlginizi Çekebilir
Süper Lig’de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig’de yer alan kulüplerin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı. Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en fazla harcama limitine sahip kulüp oldu.
Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitleri’ni belirledi. 2025-2026 sezonunu şampiyonlukla tamamlayan Galatasaray’ın yeni sezondaki harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL olarak belirlendi. Kurul tarafından Fenerbahçe’ye 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş’a 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL harcama limiti verildi.
30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı’nın 121. maddesi kapsamında Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde hesaplandı:
Takımlar - Harcama Limiti (TL)
Galatasaray: 9.006.596.835
Fenerbahçe: 6.330.032.702
Trabzonspor: 2.530.783.285
Beşiktaş: 4.123.397.974
RAMS Başakşehir: 1.099.918.616
Göztepe: 678.239.611
Samsunspor: 1.124.529.320
Çaykur Rizespor: 1.817.301.750
Konyaspor: 1.101.846.407
Kocaelispor: 953.682.308
Corendon Alanyaspor: 571.608.883
Gaziantep FK: 817.925.936
Kasımpaşa: 647.958.968
Gençlerbirliği: 805.716.149
Eyüpspor: 801.174.603
Erzurumspor: 893.261.956
Amedspor: 893.261.956
Çorum FK: 893.261.956
iha
-
BIST 100
18348,68%0,11
-
DOLAR
46,45% 0,03
-
EURO
53,11% -0,35
-
GRAM ALTIN
6259,69% 0,89
-
Ç. ALTIN
10117,53% 0,31
Egazete
- Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
- Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
Ağrı
22.06.2026
- İMSAK 02:38
- GÜNEŞ 04:33
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:46
- YATSI 21:33



