SAYDAM VE ÖKKE’YE PLAKET

Doğubayazıt Gazetesi

Sağlık 16.03.2021 09:28:00 0
SAYDAM VE ÖKKE’YE PLAKET

14 Mart Tıp Bayramı kutlamaları nedeniyle Doğubayazıt Kızılay Şubesi Sağlık çalışanlarına ziyaret'te bulundu. 
Doğubayazıt Kızılay Başkanı Kemal Şahin, “Herkes evindeyken sizler canınızı ortaya koyduğunuz için, nöbetten çıkıp evinize değil diğer nöbete koştuğunuz için, saatlerce çalışıp yemek yemeyi dahi unuttuğunuz için, uykusuz kaldığınız geceler için, sevdiklerinizden ayrı geçirdiğiniz her bir dakikanız için, çocuklarınıza dahi sarılamazken binlerce çocuğa sahip çıktığınız için, tüm hastalarınıza ailenizden biri gibi yaklaştığınız için, iz bırakan maske gözlüklerin ardında nefessiz kalıp bizlere nefes olduğunuz için, uğradığınız onca şiddet ve hakarete rağmen bizim uğrumuza çabaladığınız için, bizde minnettarız, sonsuz teşekkürler. İyi ki varsınız.” Dedi.
Şube Başkanı Kemal Şahin,  İlçe Sağlık Müdürü Turan SAYDAM ve Hastane Başhekimi  Demet ÖKKE’yi ziyaret ederk plaket sundu.

Anahtar Kelimeler: SAYDAM PLAKET
  • BIST 100

    18348,68%0,11
  • DOLAR

    46,46% 0,02
  • EURO

    53,09% -0,05
  • GRAM ALTIN

    6153,50% -1,72
  • Ç. ALTIN

    10117,53% 0,00

Egazete


  • Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

23.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:46
  • YATSI 21:33