ÖĞRENCİLERE GIDA GÜVENLİĞİ VE İSRAF BİLİNCİ AŞILANDI

Haber: Naime Olcay Baran

Eğitim 27.04.2026 17:38:00 0
ÖĞRENCİLERE GIDA GÜVENLİĞİ VE İSRAF BİLİNCİ AŞILANDI

     Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından okullarda yürütülen eğitim çalışmaları aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda, Şehit Uzman Çavuş Tuncer Doğan İmam Hatip Ortaokulu’nda 5. sınıf öğrencilerine yönelik “Okullarda Gıda Güvenliği ile Gıda Kayıpları ve İsrafı” konulu eğitim programı düzenlendi.

 

      Gerçekleştirilen eğitimde öğrencilere; güvenilir gıda tüketimi, hijyen kuralları, gıda israfının önlenmesi ve bilinçli tüketim alışkanlıkları hakkında kapsamlı bilgiler verildi. Uzmanlar tarafından yapılan sunumlarda, özellikle günlük hayatta dikkat edilmesi gereken temel kurallar örneklerle anlatıldı.

 

     Yetkililer, bu tür eğitimlerle öğrencilerde erken yaşta farkındalık oluşturmayı ve sağlıklı nesiller yetişmesine katkı sunmayı hedeflediklerini belirtti.

  • BIST 100

    18173,39%-0,96
  • DOLAR

    46,49% 0,05
  • EURO

    52,86% -0,07
  • GRAM ALTIN

    6092,76% -0,80
  • Ç. ALTIN

    9982,22% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33