Kurban kesimi sırasında 13 bin 513 kişi hastanelik oldu

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Kurban Bayramı’nın ilk günü yaralanma nedeniyle 13 bin 513 kişinin sağlık tesislerine başvurduğunu açıkladı.

Sağlık 28.05.2026 13:11:00 0
Kurban kesimi sırasında 13 bin 513 kişi hastanelik oldu

Sağlık Bakanı Memişoğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Kurban Bayramı’nın ilk gününde, kurban kesimi esnasında yaşanan yaralanmalar nedeniyle sağlık tesislerimize toplam 13 bin 513 kişi başvurmuştur. Süreç boyunca vatandaşlarımızı daha dikkatli olmaya davet ediyor; yaralanan kardeşlerimize acil şifalar diliyorum. Bayram mesaisinde fedakârca görev yapan tüm sağlık çalışanlarımıza yürekten teşekkür ediyorum" dedi. iha

Anahtar Kelimeler: Kurban kesimi sırasında hastanelik
  • BIST 100

    18012,67%-0,46
  • DOLAR

    46,43% 0,18
  • EURO

    53,49% 0,03
  • GRAM ALTIN

    6454,82% 1,75
  • Ç. ALTIN

    10477,03% 0,00

Egazete


  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli
  • Cumartesi 28.8 ° / 11.9 ° Güneşli

Ağrı

18.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:32