İL SAĞLIK MÜDÜRÜ ACU, SAĞLIK TESİSLERİNDEKİ ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ

Haber: Mehmet Cemil Baydar

Yaşam 22.06.2026 12:57:00 0
İL SAĞLIK MÜDÜRÜ ACU, SAĞLIK TESİSLERİNDEKİ ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ

     Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, il genelindeki sağlık tesislerinde yürütülen değişim ve dönüşüm çalışmalarını yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı.

 

      Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında sağlık kuruluşlarında devam eden çalışmalar değerlendirilirken, sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılmasına yönelik yapılan düzenlemeler de ele alındı. Dr. Mehmet Acu, tesislerdeki fiziki iyileştirmeler ve hizmet süreçlerine ilişkin yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

 

      İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, vatandaşlara daha kaliteli ve etkin sağlık hizmeti sunulması amacıyla sağlık tesislerinde değişim ve dönüşüm çalışmalarının kararlılıkla sürdürüldüğü belirtildi.

 

      Çalışmaların, “Sağlıklı Türkiye Yüzyılı” vizyonu doğrultusunda devam ettiği ifade edildi.

  • BIST 100

    18433,07%0,57
  • DOLAR

    46,46% 0,04
  • EURO

    53,26% -0,07
  • GRAM ALTIN

    6280,21% 1,22
  • Ç. ALTIN

    10128,09% 0,44

Egazete


  • Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu

Ağrı

22.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:46
  • YATSI 21:33