DOSKİ’DEN VATANDAŞLARA SU TASARRUFU UYARISI: BAHÇE SULAMASINA CEZA UYGULANACAK

Haber: Naime Olcay Baran

24.06.2026 12:36:00 0
DOSKİ’DEN VATANDAŞLARA SU TASARRUFU UYARISI: BAHÇE SULAMASINA CEZA UYGULANACAK

     Doğubayazıt Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü (DOSKİ), yaz aylarında artan su tüketimi nedeniyle vatandaşlara önemli bir uyarıda bulundu. Yapılan açıklamada, içme ve kullanma suyu şebekesinden bahçe sulaması yapılmasının yasak olduğu hatırlatıldı.

 

     DOSKİ tarafından yapılan bilgilendirmede, şebeke suyunun yalnızca içme, kişisel temizlik ve evsel kullanım amacıyla hizmete sunulduğu belirtilerek, su kaynaklarının korunması ve tüm vatandaşların kesintisiz su hizmetinden yararlanabilmesi için içme suyunun amacı dışında kullanılmaması gerektiği vurgulandı.

 

      Açıklamada, DOSKİ ekipleri tarafından gerçekleştirilecek denetimlerde içme suyunu bahçe sulamasında kullandığı tespit edilen kişiler hakkında ilgili mevzuat kapsamında idari para cezası uygulanacağı ve gerekli yasal işlemlerin başlatılacağı ifade edildi.

 

     Su kaynaklarının bilinçli kullanılması çağrısında bulunan DOSKİ yetkilileri, vatandaşlardan su tasarrufu konusunda duyarlı olmalarını isteyerek, olumsuz durumların ALO 153 hattına bildirilebileceğini belirtti.

  • BIST 100

    18031,22%-0,78
  • DOLAR

    46,49% 0,05
  • EURO

    52,77% -0,31
  • GRAM ALTIN

    6070,63% -1,16
  • Ç. ALTIN

    9813,59% -1,69

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33