İlginizi Çekebilir
Doğubayazıt’ta Oda Başkanlarından Birlik ve Beraberlik Mesajı
Dengi Çelik
Doğubayazıt’taki sivil toplum kuruluşları arasındaki diyalog ve iş birliği kültürü güçlenerek devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen oda seçimlerinde güven tazeleyen ve yeni seçilen başkanlar, protokol ziyaretleri kapsamında iade-i ziyaretlere başladı.
Birlik ve Beraberlik Mesajı
Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Güney Erdoğan ile Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı İbrahim Alkan, seçimlerin ardından kendilerini ziyaret ederek "hayırlı olsun" dileklerini ileten Doğubayazıt Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Can’ı makamında ziyaret ettiler.
Sıcak ve samimi bir ortamda bir ziyaret gerçeleşti.
Başkan Can: "Ortak Paydamız Doğubayazıt"
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren DTSO Başkanı Cemal Can, konuklarına teşekkür ederek şunları söyledi:
"İlçemizin kalkınması ve esnafımızın refahı için tüm odalarımızla eş güdüm içerisinde çalışmak bizler için çok kıymetli. Sayın Güney Erdoğan ve Sayın İbrahim Alkan’a bu nazik iade-i ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum. Ortak paydamız her zaman Doğubayazıt olacaktır."
-
BIST 100
18012,67%-0,46
-
DOLAR
46,43% 0,18
-
EURO
53,49% 0,03
-
GRAM ALTIN
6454,82% 1,75
-
Ç. ALTIN
10477,03% 0,00
Egazete
- Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli
- Cumartesi 28.8 ° / 11.9 ° Güneşli
Ağrı
18.06.2026
- İMSAK 02:37
- GÜNEŞ 04:33
- ÖĞLE 12:14
- İKİNDİ 16:11
- AKŞAM 19:45
- YATSI 21:32




