İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT`IN YILDIZ KIZLARI, KROS ŞAMPİYONU OLDU
DOĞUBAYAZIT?IN YILDIZ KIZLARI, KROS ŞAMPİYONU OLDU
Ağrı’da yapılan il birinciliği kros yarışmalarında Doğu beyazıt’ı temsilen katılan Garnizon Telçeker Takımı kızlarda il birincisi oldu.
Yine kızlarda ikinci Doğu beyazıt Suluçem YBO takımı oldu. Ferdi olarak yarışmaya katılan Bardaklı Hüsnü Özyeğin Ortaokulu öğrencisi Hivda KUMZA ikinci oldu. Mehmet Akif Ersoy Okulundan Nuriye AGAR ise üçüncü oldu. Dereceye giren öğrencilere İlçe Milli Eğitim Müdürü İshak ASLAN tarafından yemek verildi.
Yemeğe katılan Şube Müdürü Musa KARAHASAN öğrencilerimizi tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Dereceye giren öğrencilerimiz Türkiye Kros Şampiyonasında İlçemizi temsil edeceklerdir.
Anahtar Kelimeler:
DOĞUBAYAZIT?IN YILDIZ KIZLARI
KROS ŞAMPİYONU OLDU
-
BIST 100
18328,31%-0,49
-
DOLAR
46,45% 0,03
-
EURO
53,24% -0,07
-
GRAM ALTIN
6230,16% 0,41
-
Ç. ALTIN
10083,62% 0,00
Egazete
- Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
- Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
Ağrı
22.06.2026
- İMSAK 02:38
- GÜNEŞ 04:33
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:46
- YATSI 21:33




