DOĞUBAYAZIT`IN YILDIZ KIZLARI, KROS ŞAMPİYONU OLDU

DOĞUBAYAZIT?IN YILDIZ KIZLARI, KROS ŞAMPİYONU OLDU

Spor 5.12.2013 10:19:36 0
DOĞUBAYAZIT`IN YILDIZ KIZLARI, KROS ŞAMPİYONU OLDU

Ağrı’da yapılan il birinciliği kros yarışmalarında Doğu beyazıt’ı temsilen katılan Garnizon Telçeker Takımı kızlarda il birincisi oldu.
Yine kızlarda ikinci Doğu beyazıt Suluçem YBO takımı oldu. Ferdi olarak yarışmaya katılan Bardaklı Hüsnü Özyeğin Ortaokulu öğrencisi Hivda KUMZA ikinci oldu. Mehmet Akif Ersoy Okulundan Nuriye AGAR ise üçüncü oldu. Dereceye giren öğrencilere İlçe Milli Eğitim Müdürü İshak ASLAN tarafından yemek verildi.
Yemeğe katılan Şube Müdürü Musa KARAHASAN öğrencilerimizi tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Dereceye giren öğrencilerimiz Türkiye Kros Şampiyonasında İlçemizi temsil edeceklerdir.

  • BIST 100

    18328,31%-0,49
  • DOLAR

    46,45% 0,03
  • EURO

    53,24% -0,07
  • GRAM ALTIN

    6230,16% 0,41
  • Ç. ALTIN

    10083,62% 0,00

Egazete


  • Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu

Ağrı

22.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:46
  • YATSI 21:33