DOĞUBAYAZIT İLÇE TARIM MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN KIZILAY’A KURBAN BAĞIŞI

Haber: Naime Olcay Baran

Yaşam 11.05.2026 15:37:00 0
DOĞUBAYAZIT İLÇE TARIM MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN KIZILAY’A KURBAN BAĞIŞI

     Doğubayazıt İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, bu yılki kurban vekâletini Türk Kızılay Doğubayazıt Şubesi’ne bağışladı. İlçe Tarım ve Orman Müdürü Seher Çakmak Sadık tarafından, Kızılay Doğubayazıt Şube Müdürü Kemal Şahin’e teslim edilen bağış, ilçede takdirle karşılandı.

 

     Gerçekleştirilen kurban bağışının, ihtiyaç sahibi ailelere ulaşacak olması nedeniyle büyük anlam taşıdığı belirtilirken, yapılan bu destek dayanışma ve paylaşma kültürünün güzel bir örneği olarak değerlendirildi.

 

     Kurban organizasyonlarıyla her yıl binlerce ihtiyaç sahibine ulaşan Türk Kızılay’a yapılan bağışın, toplumsal yardımlaşma bilincine katkı sunduğu vurgulandı. İlçede örnek gösterilen bu anlamlı davranışın, vatandaşlar arasında da dayanışma ruhunu güçlendirmesi temenni edildi.

  • BIST 100

    18012,67%-0,46
  • DOLAR

    46,43% 0,18
  • EURO

    53,46% -0,05
  • GRAM ALTIN

    6437,97% 1,48
  • Ç. ALTIN

    10477,03% 0,00

Egazete


  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli
  • Cumartesi 28.8 ° / 11.9 ° Güneşli

Ağrı

18.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:32