AĞRI’DA ŞEKER PANCARI EKİM SEZONU BAŞLADI

Haber: Zelal İlhan

Güncel 8.05.2026 12:59:00 0
AĞRI’DA ŞEKER PANCARI EKİM SEZONU BAŞLADI

     Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Türkşeker Ağrı Fabrika Müdürü Kürşat Erdoğan ile birlikte Baloluk köyünde düzenlenen pancar ekim programına katıldı. Programda üreticilerle bir araya gelen Vali Bozkurt, tarımsal üretimin artırılması ve çiftçilerin desteklenmesine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.

     Yapılan açıklamada, Ağrı genelinde 27 köyde 375 çiftçi tarafından yaklaşık 20 bin dekar alanda şeker pancarı ekimi gerçekleştirileceği belirtildi. Yürütülecek çalışmalar sonucunda yaklaşık 100 bin ton şeker pancarı hasadı hedefleniyor.

     Programda, tarım ve üretimi güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulanırken, üreticilere desteklerin devam edeceği ifade edildi.

Anahtar Kelimeler: ŞEKER PANCARI SEZONU BAŞLADI
  • BIST 100

    18173,39%-0,96
  • DOLAR

    46,48% 0,03
  • EURO

    52,84% -0,09
  • GRAM ALTIN

    6069,83% -1,18
  • Ç. ALTIN

    9982,22% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33