İlginizi Çekebilir
Ağrı’da öğrenciler baharı mangalla karşıladı
Ağrı’nın Hamur ilçesinde Özdirek Oluklu İlkokulu’nda öğrenciler, uzun kışın ardından baharın gelişini mangal etkinliğiyle kutladı.
Hamur ilçesine bağlı Özdirek Oluklu İlkokulu’nda öğrenciler, karlı ve zorlu geçen kış mevsiminin ardından baharı coşkuyla karşıladı. Kış aylarında genellikle kapalı alanlarda vakit geçirmek zorunda kalan öğrenciler, karların erimesiyle birlikte yeniden açık havayla buluştu. Okulun arka bahçesinde düzenlenen etkinlikte öğrenciler ve öğretmenler mangal keyfi yaptı. Masaların kurulduğu, çeşitli süslemelerin yapıldığı etkinlikte öğrenciler doğayla iç içe vakit geçirme fırsatı buldu. Uzun süredir dışarıda etkinlik yapamamanın özlemini yaşayan öğrenciler keyifli anlar yaşadı. iha

Anahtar Kelimeler:
’
öğrenciler
baharı
mangalla
karşıladı
-
BIST 100
18173,39%-0,96
-
DOLAR
46,48% 0,04
-
EURO
52,83% -0,12
-
GRAM ALTIN
6075,56% -1,08
-
Ç. ALTIN
9982,22% 0,00
Egazete
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
Ağrı
24.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




