Ağrı’da Öğrenci ve Velilere Siber Güvenlik Eğitimi

Dengi Çelik

Eğitim 29.04.2026 21:40:00 0
Ağrı’da Öğrenci ve Velilere Siber Güvenlik Eğitimi

Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından, SİBERAY faaliyetleri kapsamında Alparslan Ortaokulu’nda öğrenci ve velilere yönelik bilgilendirme semineri düzenlendi.

Gerçekleştirilen seminerde, dijital dünyanın risklerine karşı farkındalık oluşturmak amacıyla önemli başlıklar ele alındı. Katılımcılara; siber güvenlik ve güvenli sosyal medya kullanımı, siber zorbalık, bilişim sistemleri üzerinden gerçekleştirilen dolandırıcılık yöntemleri, dijital dünyada veri güvenliği ve zararlı yazılımlar ile dijital bağımlılık ve dijital oyunlar konularında kapsamlı bilgiler verildi.

Uzman ekipler tarafından yapılan sunumlarda, özellikle gençlerin ve ailelerin dijital ortamda karşılaşabilecekleri risklere karşı bilinçli hareket etmelerinin önemine dikkat çekildi.

Yetkililer, bu tür bilgilendirme faaliyetlerinin ilerleyen süreçte de devam edeceğini belirtti.

  • BIST 100

    18173,39%-0,96
  • DOLAR

    46,46% 0,04
  • EURO

    52,88% -0,02
  • GRAM ALTIN

    6088,83% -0,87
  • Ç. ALTIN

    9982,22% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33