Ağrı'da Kurumlar arası turnuvada şampiyon Türk Şeker Spor oldu

Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası’nın finalinde Genç Sağlık FK’yı 2-0 mağlup eden Ağrı Türk Şeker Spor, 52 takım arasından şampiyonluğa ulaştı.

Spor 24.06.2026 10:02:00 0
Ağrı

Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası sona erdi. Toplam 52 takımın mücadele ettiği turnuvanın finalinde Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK karşı karşıya geldi. Final maçını Burhan Gökçe ve Berat Ağralı’nın attığı gollerle 2-0 kazanan Ağrı Türk Şeker Spor, turnuvanın şampiyonu oldu. iha

Anahtar Kelimeler: ' Kurumlar arası turnuvada şampiyon Şeker
  • BIST 100

    18031,22%-0,78
  • DOLAR

    46,49% 0,05
  • EURO

    52,77% -0,31
  • GRAM ALTIN

    6070,63% -1,16
  • Ç. ALTIN

    9813,59% -1,69

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33