Ağrı’da Gıda Güvenliği Toplantısı Gerçekleştirildi

Dengi Çelik

Güncel 4.05.2026 21:53:00 0
Ağrı’da Gıda Güvenliği Toplantısı Gerçekleştirildi

Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, İl Müdür Yardımcısı Rıdvan Alpaslan ve Gıda ve Yem Şube Müdürü Harun Alaca, Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen aylık değerlendirme toplantısına katıldı.

Çevrim içi olarak gerçekleştirilen toplantı, Genel Müdür Dr. Ersin Dilber’in başkanlığında yapıldı. Türkiye genelinde 81 ilin Tarım ve Orman müdürlükleri ile genel müdürlüğe bağlı şube müdürlüklerinin yer aldığı toplantıda, güvenilir gıda kapsamında yürütülen çalışmalar ele alındı.

Toplantıda sahada karşılaşılan sorunlar değerlendirilirken, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.

  • BIST 100

    18119,44%-0,30
  • DOLAR

    46,49% 0,05
  • EURO

    52,84% -0,18
  • GRAM ALTIN

    6105,32% -0,60
  • Ç. ALTIN

    9982,22% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33