İlginizi Çekebilir
Ağrı’da Gıda Güvenliği Toplantısı Gerçekleştirildi
Dengi Çelik
Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, İl Müdür Yardımcısı Rıdvan Alpaslan ve Gıda ve Yem Şube Müdürü Harun Alaca, Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen aylık değerlendirme toplantısına katıldı.
Çevrim içi olarak gerçekleştirilen toplantı, Genel Müdür Dr. Ersin Dilber’in başkanlığında yapıldı. Türkiye genelinde 81 ilin Tarım ve Orman müdürlükleri ile genel müdürlüğe bağlı şube müdürlüklerinin yer aldığı toplantıda, güvenilir gıda kapsamında yürütülen çalışmalar ele alındı.
Toplantıda sahada karşılaşılan sorunlar değerlendirilirken, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Anahtar Kelimeler:
’
Güvenliği
Toplantısı
Gerçekleştirildi
-
BIST 100
18173,39%-0,96
-
DOLAR
46,48% 0,04
-
EURO
52,83% -0,12
-
GRAM ALTIN
6075,56% -1,08
-
Ç. ALTIN
9982,22% 0,00
Egazete
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
Ağrı
24.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




