AĞRI İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN ENGELLİLER HAFTASI MESAJI

Haber: Naime Olcay Baran

Güncel 13.05.2026 12:08:00 0
AĞRI İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN ENGELLİLER HAFTASI MESAJI

     Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, Engelliler Haftası dolayısıyla farkındalık oluşturmaya yönelik anlamlı bir paylaşımda bulundu.

 

     Paylaşımda, “Bizi biz yapan farklılıklarımızdır. Birbirimize verebileceğimiz çok şey var.” ifadelerine yer verilerek, toplumsal dayanışma ve empati vurgusu yapıldı.

 

     Engelli bireylerin yaşamın her alanında daha görünür olması, sosyal hayata daha aktif katılım sağlaması ve toplumda farkındalığın artırılması amacıyla yapılan paylaşım, vatandaşlar tarafından da takdirle karşılandı.

 

     Yetkililer, engelli bireylerin karşılaştığı zorluklara dikkat çekerek, herkesin daha duyarlı ve destekleyici bir yaklaşım sergilemesi gerektiğini vurguladı.

  • BIST 100

    18012,67%-0,46
  • DOLAR

    46,44% 0,19
  • EURO

    53,51% 0,04
  • GRAM ALTIN

    6454,55% 1,75
  • Ç. ALTIN

    10477,03% 0,00

Egazete


  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli
  • Cumartesi 28.8 ° / 11.9 ° Güneşli

Ağrı

18.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:32