Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde, Yeşilay iş birliğiyle bağımlılıkla mücadeleye dikkat çekmek amacıyla "Doğa Yürüyüşü" etkinliği gerçekleştirildi.

Gönüllülerin yoğun katılımıyla düzenlenen etkinlikte, sağlıklı yaşam bilincinin artırılması ve bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturulması hedeflendi. Doğayla iç içe gerçekleştirilen yürüyüşte katılımcılar, hem fiziksel aktivitenin önemine vurgu yaptı hem de sağlıklı yaşam konusunda birlik mesajı verdi.

Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, "Sağlıklı yaşama atılan her adımda bir gün değil her gün el eleyiz" mesajına yer verilirken, bağımlılıkla mücadelenin toplumun tüm kesimlerinin desteğiyle sürdürülebileceği vurgulandı.

Etkinlik, katılımcıların bir araya gelerek sağlıklı yaşam konusunda farkındalık oluşturmasının ardından sona erdi.
