Menü Doğubayazıt Gazetesi
Tarih: 23.06.2026 09:36
Kurumlararası Futbol Turnuvası’nda Ödüller Sahibini Buldu

Kurumlararası Futbol Turnuvası’nda Ödüller Sahibini Buldu

Facebook Twitter Linked-in

Ağrı Amatör Spor Kulüpler Federasyonu (ASKF) tarafından organize edilen geleneksel Kurumlararası Futbol Turnuvası, düzenlenen maç sonrası düzenlenen ödül töreniyle sona erdi. Turnuvada başarı gösteren kurumlara ödülleri takdim edilirken, gecenin en anlamlı plaketlerinden biri Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü'ne gitti.

Ağrı'da kurumlar arasındaki bağı güçlendirmek ve sporu teşvik etmek amacıyla düzenlenen Kurumlararası Futbol Turnuvası, oynanan zorlu ve centilmence mücadelelerin ardından tamamlandı. Turnuvanın finali ve ödül töreni, kentteki spor taban birliklerini, kurum amirlerini ve sporseverleri bir araya getirdi.

"Sporun ve Sporcunun Yanındayız"

Törene katılarak turnuvaya destek veren Ağrı Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Yönetim Kurulu Başkanı Saim Alpaslan, turnuvada büyük bir başarıya imza atan Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü'nün ödülünü takdim etti. Başkan Alpaslan, sergiledikleri başarılı performanstan dolayı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu'yu tebrik ederek plaketini teslim etti.

Ödül takdimi sırasında kısa bir açıklama yapan ATSO Başkanı Saim Alpaslan, sporun birleştirici gücüne vurgu yaptı.

Turnuvanın ardından ATSO ve turnuva komitesinden yapılan ortak açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Bu güzel ve anlamlı organizasyonu başarıyla hayata geçiren ASKF Başkanı ve Yönetim Kuruluna, turnuva boyunca sahada centilmence mücadele eden, organizasyona renk ve değer katan tüm kurumlarımıza sonsuz teşekkür ederiz."

Turnuva, toplu hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona ererken, bu tür organizasyonların Ağrı'daki sosyal ve sportif dinamizmi artırdığı vurgulandı.




Orjinal Habere Git
Kurumlararası Futbol Turnuvası’nda Ödüller Sahibini Buldu Kurumlararası Futbol Turnuvası’nda Ödüller Sahibini Buldu
— HABER SONU —