Menü Doğubayazıt Gazetesi
Tarih: 22.06.2026 12:57
İL SAĞLIK MÜDÜRÜ ACU, SAĞLIK TESİSLERİNDEKİ ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ

İL SAĞLIK MÜDÜRÜ ACU, SAĞLIK TESİSLERİNDEKİ ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ

Facebook Twitter Linked-in

     Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, il genelindeki sağlık tesislerinde yürütülen değişim ve dönüşüm çalışmalarını yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı.

 

      Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında sağlık kuruluşlarında devam eden çalışmalar değerlendirilirken, sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılmasına yönelik yapılan düzenlemeler de ele alındı. Dr. Mehmet Acu, tesislerdeki fiziki iyileştirmeler ve hizmet süreçlerine ilişkin yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

 

      İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, vatandaşlara daha kaliteli ve etkin sağlık hizmeti sunulması amacıyla sağlık tesislerinde değişim ve dönüşüm çalışmalarının kararlılıkla sürdürüldüğü belirtildi.

 

      Çalışmaların, "Sağlıklı Türkiye Yüzyılı" vizyonu doğrultusunda devam ettiği ifade edildi.




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —